Lördag.

Igår fyllde jag 18 = jag fick massa uppmärksamhet. Jag gillar.
Värd dag förutom att naturkunskapsprovet gick galet, haha.
Min klimatpolitik skulle innebära att jag ska vara diktator över hela världen.

OCH DÄREFTER = Annika kom till min boning och vi började intaget av alkoholhaltiga drycker. Kvällen började med att vi skulle testa att komma in på Glada Ankan (20-årsgräns) , och yeeeh, det gick bra som fan. Vakten bara öppnade dörren, behövde inte visa leg eller nåt. Han måste verkligen fattat att vi var under 20. Jag ser inte ut som 20+ i min sletna skidjacka och lågskor. Där stannade vi ett tag, sen blev det obekvämt för vi typ var minst på plats och jag blev dragen i (fulla killar över 25, SKÄMS) så Annika fick slita loss mig! Ahuh. Coffeehouse blev och där stannade vi, naaaajs. Fick en penna och en cider.



OMG!!!! MIN FÖRSTA COSMOPOLITAN = jag är kär.
Jag kommer nog bli alkoholist eller nåt. I like to party. Osv.

Men var faktiskt rätt obakis imorse, fett ändå. Dock var Karlstad utan vatten. Sämst.
Åkte hem till la familia och MAT MAT MAT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0