SOLA I KARLSTAD osv

Ja. Sol är det. Så naaajs!
Får se om skinnjackan åker på eller om jag håller kvar vinterjackan allan.

Ska möta upp kakan i stan och ta en svängom där för att fixa det sista på lördagens outfit.
Utöver det behöver jag ungefär massa nya kläder. Så borde nog gå in tidigare.
Sedan ska vi hitta till lokalen för att kolla in den samt pröjsa!!!
Undrar bara vem som ska ta över Simons roll = cool-kille-som-går-runt-och-håller-koll-samt-är-snygg-och-party.

Känns mycket bra att vi fick ett fint avslut så på det planet känns det lugnt och sådär.
Inga sura miner osv :)

Orka att en person försökte sig på att komma hit och sova här mitt i natten.
TYP JAG HAR PRECIS GJORT SLUT MED SVERIGES FINASTE KILLE, JAG ÄR INTE DIREKT INTRESSERAD AV NATTLIGT SÄLLSKAP FÖR TILLFÄLLET, tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0