Fin torsdag.

Ja, fin som fan.
Valde att "arbeta hemifrån" med samhällen, så jag chillade rätt gött här imorse innan religionen.
Väl där fick jag reda på att mitt slutbetyg är asbra, trots att min hemtenta var dålig, haha.

Fick även flertalet komplimanger för mina softarbralls!
Trots att Benjamin kallat dom för "fulbrallorna."



Slutprovet i kemi var inte lekande lätt, men det var inte paniksvårt heller.
När jag gjort klart provet så satt jag och kollade igenom det om och om igen.
Efter ungefär tjugo minuter kom min lärare fram till mig och sa:
"Dubbelkollar du?"
Jag: "Ja, för typ femte gången."
Hon: "Men lämna in det! Du har väl bättre saker för dig än att sitta här?"
Gulligt ändå. Så jag kollade igenom det en gång till och lämnade sen in det.

Och nu är det fint väder!
Så fysik och ett glas saft på min balkong kanske vore trevligt :)
... PUNKT PUNGT PUNKT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0