Härliga tisdag!

Idag hade jag inga schemalagda lektioner, najs. Men två timmar matte var ändå inplanerat för vår grupp och nu har vi gått igenom hela kursen! Allt är klart inför provet nästa vecka alltså. Upptäckte dock att jag kommer missa två lektioner på grund av att nåt smäck lagt mina slutprov i kemi och fysik över dom. BLÄÄÄ.

Så jag har chillidillat idag. Borde nog ha pluggat mer än vad jag gjort osv.
Men jag har asont i huvudet. Jag har otroligt sällan huvudvärk, men just idag så har jag det.

Jag har även vart på kulturskolan och spelat, det sög.
Sen agerade jag otroligt gullig hyresgäst och stod och pratade med min ena hyresvärd i trädgården. Om höns.

Hmmmmjaa.
Gött. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0