Måndag 17/5

Jag tycker att man borde ha långhelg varje vecka.
Dock har jag inte kunnat ta det så himla lugnt under ledigheten, det var ju Sinatra-vecka.
Har repat tisdag, torsdag, fredag och haft tre konserter under fredag och lördag.
Men bra blev det :)

VF var och fotade på repet i tisdags. Cool tjej.



Nackdelen med att spela och lyssna på 18 låtar under sammanlagt 15 timmar är att man får dom på hjärnan. Så jag har under två Sinatrafria dagar gått runt och nynnat på stämmor från Fly me to the moon och även blåsarnas tut i All of me. Galet att man inte får helheten på hjärnan, utan att det är nån stämma som tar överhanden istället.

Nu sitter jag och ska skriva klart min hemtenta i religion eftersom den ska in imorgon, men jag suger på att reflektera över hur många gudar det är värt att ha. Jag bakade en skitgod kladdkaka istället.

ÅÅÅÅH JAG HAR SÅ MYCKET ATT PLUGGA PÅ. Vet inte vart jag ska börja riktigt.
Och är det verkligen så himla viktigt att kunna att polyklorerade bifenyler (PCB) kan ge sterilitet hos sälar??
Ah, fast nu kan jag ju det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0