Var bra i gasen i fredags!

Oj vad kul det var, och oj vad galet det var!
Och oj vad jag inte minns första timmen på Tempel.. hehe..

Ah i fredags uppträdde Daniel Adams-Ray på Tempel, röj. Hade lite förpartaj i min superfräscha lägenhet med några hetingar. Hanna, Kerstin, Evelina, Linnea, Annika, Neslihan, Filippa och Cristin. Godingar hela bunten :)) Skoj osv. Sen var det fest som fan på Tempel, gööööött.

Pitbull featuring T-Pain – Hey Baby (Drop It To The Floor), September – Mikrofonkåt




JAG HAR SÅ SNYGGA VÄNNER <3


Imorgon blir det nästsista provet innan jullovet, typ gött eller?
Det sista är ett ordprov, typ glosor. Inte så seriöst direkt.

Hmah. Gött även att jag satte 30/30 på min analys i Eng C, samt ett poäng ifrån alla rätt på sista provet i Matte Breddning. Börjar tro att jag inte är helt efterbliven.

Har dock endast pluggat idag på mitt prov som jag ska ha imorgon, lat? Ja.

Ah, tjarå hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0