en sån däringa blandning av oviktigheter

Jag sökte på golonka på wikipedia, och det existerar en maträtt som heter så. "Den polska varianten av fläsklägg", och att då säga att golonka är en polsk svinstek verkar alldeles korrekt. Grotesco felar inte<3

Rihanna – Only Girl (In The World)
Typ lyssnar på den, om och om igen. Varför? Vet inte. Blir typ glad osv.

Åt även fetaste middagen idag, lyxar - på en tisdag. SÅ JÄKLA GÖTT.

Hmah. Har matteprov på onsdag, men har ingen tid till att plugga.
Det som äter upp min tid stavas övrigt skolarbete. Samt lathet. Och Benjamin såklart:)

Försökte ta en cool bild på mig med min coola bettskena som är bra för mina tänder och bett osv.
Men det såg bara ut som att jag fått ett massivt överbett. Inte smickrande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0