Lite söndagsglad

Är inne på säsong 6 på Desperate Housewives nu, verkligen köttar. Men det är najs! Men sen är det slut, iaf på den hemsidan jag kollar på.. vet inte ens om det finns säsong 7.. Hm jaja. Förra hösten var jag insnöad på en supertöntig serie som hette Merlin, och jag slukade båda säsongerna. Den tredje säsongen skulle komma hösten 2010, och oj vad jag saknade Merlin! Och så nyss tänkte jag att min kära hemsida där jag gluttar på mina fruar kanske har den nya säsongen av Merlin, OCH JA. Det har dom. Det tredje avsnittet lades upp idag, så det är rätt nytt osv. Så det blir att se när fruarna vinkar farväl.

Nu ska jag sakna Benjamin lite.
Vi sågs i torsdag. Jag är så larvig.


langar sexigaste bilden jag kan frambringa en söndag
häj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0