Nu har det börjat.

Ja, skolan har börjat på riktigt och även mitt och Hannas projektarbete!
Kommer bli jättekul, men nu är vi fortfarande i planeringsfasen och allt är inte riktigt fixat ännu.
Och jävlar vad tid det kommer ta att föra den förpillade loggboken.
Skrev in de tre möten vi sammanlagt haft, och tid tog det! Långt blev det. Ja, ett år. GÖTT.

Känner mig rätt duktig även, ska ju ta studenten och därför har jag idag:
- Uppdaterat köpoängen hos flera studentbostäder;
ligger just nu på 157 p i Linköping, Uppsala, Sthlm, Göteborg, Umeå
- Gjort delar av ett kortversionsprov av högskoleprovet; gick helt okej, kommer dock inte få 2,0
- Funderat på att göra högskoleprovet. Det vore asbra, men jag är feg.

Och eftersom jag är så ambitiös känner jag att jag borde öva på min engelska, läser ju trots allt eng C iår, så jag ska kolla lite på Desperate Housewives. Studier är viktigt osv, finns inget annat syfte med tittandet.

Min middag: En äggmacka och två skorpor
Skulle jag föra matdagbok och bli betygsatt skulle jag få IG för att den skulle vara tom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0