Jag och min Kerstin!







Blir varm i hjärtat av att kolla igenom studentbilderna!
En helt grym dag, askul vecka! Dagarna vi pyntade flaket, gjorde lakanen osv, ryser vid tanken!
Och tillsammans med Cypern-resan - en fantastisk avslutning på tre asroliga år på gymnasiet.

I alla fall, Kerstin. Goaste tösabiten som tar sig tid att printa ut ett foto på oss, skriva världens gulligaste text på baksidan och sedan posta det ända från Bergen hit till Sydney. Såna vänner alltså! Det kortet ska upp på väggen i mitt rum i alla fall.
Vet att du läser detta, Kerri, PUSS PÅ DIG. Saknar dig galet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅHH MIN ÄLSKADE VÄN! <3 Du vet att jag följer dig här på bloggen! Puss på dig

/ Kerriberri

2011-08-26 @ 12:48:00
Postat av: Anna

Alltså åh, vad fint! Jag, Lovisa, Evelina och Linnea satt hemma hos mig idag och tittade på bilder från studenten och Aiya Napa..... vilken underbar tid vi har haft tillsammans! Hoppas du har det bra borta i kängrusarnas (haha, känguru i plural+bestämd form???? Sorry Gunilla Otto.) land!! Saknar och tänker på dig min fina vän! Pussar

2011-08-29 @ 01:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0