Måndagsläxa

Idag har jag lärt mig att buss nr L90 inte stannar vid Spit Jn på väg från stan trots att den stannar där på väg till stan. Visste att bussen hade limited stops, men inte så jäkla limited.

I ungefär tjugo minuter led jag och Anna av panik då vi insåg att vi var på väg till Palm Beach, ungefär en timme från Mosman. Turligt nog stannade bussjäveln vid Warringah Mall, så slutet gott allting gott (blev bara en halvtimme sen). Blev utskrattad av Steve. Uppenbarligen är jag sämst på bussar.

Som vanligt blev det en förjävla god lunch i stan apropå inget.
Samt lite tuggummibubbelblåsning med najs utsikt.






Här snackar vi sann tuggummibubbelblåsare.
Nu blir det svara på lite mail från mina kära sen krypa ner i min inte så varma säng.

Häj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0