Min helg!

Fredag:
barnvaktade, inte så exciting

Lördag:
Biltripp till en factory outlet, DFO om jag inte minns fel, med Linn, Bagge och Essi. Vi köttade där ett par timmar och fyndade femdollarslinnen och tvådollartrosor. Åkte därefter till IKEA för en sen lunch/typ middag! Sen gick jag loss i deras market hall och köpte sjukt mycket svenskt godis.

När jag kom hem hade pojkarna fått lite nya leksaker. Sam hade fått två flygplan och en leksakspistol. Oscar ett legoset med Pirates of the Caribbean. Max hade fått ett par luddiga handklovar av sin pappa. Killen är 9. Jag började asgarva.

Tryckte i mig lite middag och senare på kvällen kom Bagge med bilen och körde mig och Linn och sig själv till Essi i Manly. Var meningen att vi skulle dra ut där, men ah.. Note to self: Ska aldrig försöka hålla samma tempo som Essi och Linn när det gäller alkohol. När jag snubblat in genom dörren här hemma drog jag på Narnia, smällde i mig massa Daim och somnade 16 minuter in i filmen. Inte så stabilt.







Söndag:
Njutit av min ledighet (= legat i sängen hela dagen - sovit, ätit, kollat på film (Monsters Inc.) osv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0