Torsdag 4/8

Idag har 3 följande intressanta saker inträffat:

1. Påväg till Paddy's market i city där lunch skulle intas med Anna, Fanny och Carolina blev vi stoppade av ett filmteam. De frågade oss om nån staty typ. Kanske blir med på australiensisk tv. Kanal 10, 21.30 på måndag tydligen.

2. Väl inne på Paddy's market ser vi killen jag träffade i fredags, smsat med under veckan, pratade i telefon med igår samt bestämt typ träff med på söndag. Jag vill gå. Fanny vill inte gå. Det slutar med att vi princip jagar killen. Olyckligtvis skulle vi visst till samma ställe. En av de mest ångestfyllda luncherna jag någonsin intagit. Dock sa han att han ska ringa imorgon. Får hoppas.

3. Jag och Anna går på bussen tillbaka till Mosman i nästan lagom tid. Kommer inte av den vid Spit Jn, ty den var smockfull och chauffören var en aning otålig. Fick veta att bussen var en buss med limited stops - nästa stopp var Warringah Mall, ca 15-20 min från Mosman. Vi skulle alltså inte komma hem i alls lagom tid.

Gött kött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0