Tisdag.

Laddar upp inför gymmet med att käka mig igenom paketet mamma och pappa skickade! (TACK!!!) Fullt av julklappar som jag oöppnat och massa godis, tandborstar (skräll) och en Cosmo och en Veckorevyn, wohoo! Tänkte gå och köpa julklappar till pojkarna och födelsedagspresent till Max nu efter jag slutat, men eeh... kan jag ju göra imorgon. Fastnade liksom med Dumlen och Cosmon. Och nu har bokäffaren stängt ändå så oooops.

Tänkte bara dela med mig av informationen att jag inte kommer gå på toaletten på två veckor. Hur detta ska fungera vet jag inte än. Har fått flytta upp en våning för att farföräldrarna ska sova i mitt rum och helt sonika även ta över mitt badrum, vilket då innebär att jag måste gå på samma toalett som mina tre pojkar. Katrastroftoalett. Folk som känner mig vet att jag inte klarar av andras äckel. Så för att gå in där och klara sig ut oskadd krävs:

1. klädnypa för näsan
2. gummistövlar alt mycket vätsketåliga skor
3. ögonbindel så man slipper se saker i toaletten
4. engångshandskar så man kan röra vid spolknappen
5. en egen toalettsits


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0