Försöker minnas vad som egentligen hände..

Efter lunchen idag tog jag ett tuggummi, ett sånt där med smak av strawberry/lime som är så bra att blåsa bubblor med. Jag minns att jag under hela svenskan satt och tuggade/blåste bubblor samtidigt som Gunilla malde på. När lektionen slutat gick jag genom korridoren, mötte Hanna och pratade lite med henne, gick till skåpet, klädde på mig och satte mig på cykeln. Cyklade in till stan, det var kallt. Parkerade cykeln utanför mitticity och gick och handlade inne på Konsum för 69kr. Sedan cyklade jag hem till lägenheten. När jag kom in i lägenheten var den jättevarm, så jag drog ned persiennerna för att solen låg på riktigt ordentligt. Och helt plötsligt slog det mig -
vart fan är mitt tuggummi?

Jag kan verkligen inte komma på vart det skulle kunna ha tagit vägen. Jag kan inte se mig själv spotta ut tuggummit, varken i en papperskorg eller under cykelturen. Jag kan inte för nåt i världen tro att jag svalt det, eftersom jag vet att det är dåligt att svälja tuggummin. Så vart i hela friden har det tagit vägen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0