Snart äre fest.

Ikväll ska Nöjesfabriken föräras med ett besök och min lägenhet kommer inom ett fåtal timmar fyllas med en hel drös av läckra damer.

Jag har precis varit och tränat (zumba+cirkelfys), kan det vara så att jag är lite trött? Ja.
Har även skyfflat in en större mängd pyttipanna, och fy fan det är inte gott alltså.
Men ah, det "lagar" man på typ fem minuter = bra.

Bra grej att Adam var här igår, för det innebar att jag städade igår.
Vilket i sin tur innebär att jag slipper städa idag, wohooo!

Nu har jag lite brådis här. Blir spännande att se ifall jag kommer ha kläder på mig när brudarna anländer. Det brukar sällan ske nämligen. (inget perverst, jag bara är fett med tidsoptimist)

PUSS DÅ

Mer fest och snusk åt folket osv
Killabite – Follow Me Home

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0