Dagens lärdom

Idag lärde jag mig att på onsdagar runt 16-tiden så ska jag inte befinna mig på Livskrafts gym. Fullt av buffliga män som brölar och stönar högt (!) när dom lyfter tunga saker, och säger hej när jag är typ tio år yngre än dem och svettig. Dessutom satt dom i en klunga i lyfta-vikter-osv-avdelningen, precis vid den grejen där jag gör biceps- och tricepsövningar, vilket självklart innebar att jag inte gjorde några biceps- eller tricepsövningar idag. Jag tittade in i den avdelningen efter att jag gjort allt annat, men vände helt sonika på klacken och gick hem.

Kemiprov imorgon. Fick rådet av min kemilärare att plugga mindre. Jag har opluggat fett på detta prov. Men känner att det inte riktigt är rätt metod för att få MVG.

Neh. Inga bilder idag. Pallante.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0