DANZA KUDURO

Min till synes oskyldiga frys har fått spel. Den fullkomligt ballar ur. När som helst under dygnet, utan att jag ens rör vid den, kan den få något slags ryck och börja låta. Den brummar och typ dunkar lite grann. Först ganska tyst, men allteftersom stegras ljudet och till slut blir det högre än ett vanligt dammsugarljud. Riktigt högt. Eftersom den även kan låta på nätterna, så funderar jag på ifall mina grannar blir störda. Av en frys.

Sån fruktansvärt lång dag.
Somnar nog snart här vid köksbordet.
Men först väntar inget mindre än... PLUGG.

Låt som man vaknar av: Don Omar – Danza Kuduro
Har ingen aning om vad den handlar om.. men ah. Hej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0