Justja, skolan har ju börjat igen..

Och det med besked.
Ska läsa en bok i eng C, den heter "Animal farm", och för att översätta Tonys förklaring lite fritt så är den tydligen lättläst men djup/har ett budskap. Till på måndag ska halva vara utläst (dvs 40sidor, helt ok) samt 4 key words skrivna. Idag läste jag några sidor. Och ja, det handlar om en djurfarm. Jag har hittills läst fram till att grisen kallar till stormöte i ladan. Inget skämt.

Hm ah. Själva dagen har ju inte var så betungande direkt. Två lektioner, EngC som bestod av info om boken, samt lekar i 45 min och sen fick vi sluta. Har egentligen ett nästan 3 timmars långt pass.. och sen matte där jag lyssnade. Helt okej. Så att hmja.

Dags att börja förbereda sig för presentationen på Kvarnbergsskolan imorgon.
Sen även plugga kemi, prov 20/1. Och sist, men ta mig fan inte minst, projektarbete.

OCH KAN TALA OM ATT KARLSTAD KOMMUN INTE HADE SANDAT CYKELBANAN MELLAN BRON OCH SKOLAN IMORSE = IS SOM BARA FAN. Jag cyklade alltså ca 200 m imorse, istället för 2km. När jag skulle hem hade dom sandat mer, kunde iaf cykla halva vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0