kompis det går bra nu

Ah, idag listar jag bra saker som hänt.

1. MVG i matte breddning
2. Jag blev utvald att åka till Värmlands nation i Uppsala. En av två på hela SÄG. Nöjd tjej.
3. Dagen på universitetet idag gick ASBRA. Alla barnen var så goa och söta och allt gick som smort!

Dock hann vi inte göra sista grejen, utan vi får åka till Kvarnbergsskolan nästa vecka och skjuta raketer med dom där istället.

Men ja. Jag är så trött. Gick upp halv sex imorse, och har stått upp hela dagen. Varit trevlig och pedagogisk. Jag ska inte bli lärare till tioåringar. Men uj va goa dom var!!! Dock får jag inte lägga upp bilder på barnen på internet, så det blir en på min och Hannas studsboll som vi tillverkade idag. Den var bra.



Näj. Jag är så trött så det blir fan ingen cirkelträning idag. Har massa plugg också osv. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄh hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0