Men det är ju faktiskt lov..

Igår blev en riktig såsdag kan jag tala om! Gick upp sent, åt, pluggade, tränade, åt, pluggade, kollade på film. Skulle ju gått på spexfest, men kände att krp inte lockade så särskilt, speciellt eftersom bussarna slutar gå astidigt på vardagar. Istället kom Adam på besök. Trevligt osv. Jag valde en relativt fjantig film (The Ugly Truth) och han valde en ofjantig (Taken). Jag blundade på flera ställen, mes?

Hm ah. Och idag var också såsdag. Tvingades upp runt halv tolv eftersom Hanni skulle komma vid tolv och vi skulle skjuta vår raket i parken utanför mig. Vår anordning fungerade super, och så gjorde vi klart resten av planeringen. TJOHO. Snart har vi gjort den där jävla grejen! Vi bestämde att när vi lämnat in projektrapporten så ska vi fira med champagne och ben&jerry. Längtar. Ah. Sen gick hon och jag somnade. Sen tog jag och prutten bussen hem till mami o papi. Hemmagjord pizza stod på menyn, mumma.

Neh. Ingen bild idag.
Eftersom alla är ute och dansar till Sidney Samson så går jag och lägger mig.
Hörs da mh bra hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0