Nyårsafton

Tyvärr glömdes min kamera bort hela kvällen. Sämst.

Eric och hans vänner Adam A, Adam J och Felix skulle ställa till med middagsbjudning hemma hos Eric.
Menyn var följande:
Skagentoast (Adam glömde skagenröran hemma..)
Helstekt oxfilé med potatisgratäng, pepparsås alt bearnaisesås
Adams mammas chokladkaka som Adam bakat

Ohja, åt så jäkla mycket. Ingen disciplin eller självbehärskning på mig inte.
Magen stod verkligen åt alla håll. Önskar jag hade fotat den. Sån jävla kula, inget skämt.


Felix, Adam A, Adam J, Eric
(bild på Amanda och Carro saknas, men snygga var dom)


Vi lekte lite lekar, dansade lite framför hockeyn (Adam J ville döda mig så jävla hårt), drack lite, snackade lite skit osv. Sen bestämde vi lite hastigt och lustigt att fara iväg på en fest ute i Skoghall. Hej och hå tänkte jag men hade verkligen ASKUL. Fest var det, och mer fest blev det när vi kom dit. Tolvslag, pussar och champagne.

Vid halv tre tänkte vi (middagsgänget förutom Eric) ta sista bussen till stan och till Erics lägenhet, men en taxi hann före. Sen satt vi där hos Eric, nergosade i soffan och chillidillade på bästa sätt. Helt underbrt att Felix öppnade sin fyrahundrakronors Bollinger kl 6.20. Rimligt med sömn mellan 8 och 10.

Tack och hej 2010, välkommen 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0