Första måndagen 2011

Jag och Hanna har gjort projektarbete hela dagen, ojoj. Men självklart har det även skvallrats en hel del :)) Vi har alltså skrivit lite viktigheter, planerat, handlat samt haft experimentverkstad.



Här gjorde vi studsbollar




Vi gjorde ett sk citronbatteri.
Ja, det var riktigt kul att se Hanna försöka få ner sitt ansikte i plastmuggen.





Helt okej att det ingår
ett raketbygge i mitt
projetkarbete.
Kul med pyssel JU

fina tabletter va?
(tack sandra)


helt okej tjej


Nu inväntar jag Annika som är och klipper sig. Vi ska äta och kolla på Grotesco! <3<3
En myskväll med min franska prinsessa! Jag och Hanna har gjort en present till henne.
Loggbok vore bra att skriva. Kemi vore för jävla bra om jag pluggade. EEEEEEh.

hejdån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0