Alles gut.

Jag har det förpillat bra, så ni vet.

Kommer nog inte uppdatera här om det inte är nåt askul som händer. Ex att jag läste Pettson och Findus för pojkarna (på engelska då såklart, frågade den äldsta om några uttal hehe..) och de var riktigt tysta och lugna och gosiga. Jag gillar den sidan av dem bättre än den sidan då de leker Harry Potter-dueller och snor legogubbar från varandra eller helt enkelt bara är ohyfsade och fiser.

Vill ni ha långa och detaljerade uppdateringar, be om ett mail. Eller adda mig på skype, typ.

Klockan är här kvart i nio på kvällen, jag är kall och trött. Har fett hår, men det är för kallt i badrummet för att jag ska vara lockad att ta en dusch. Hm.

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0