FETA GREJER

Fet grej 1: Imorgon gör jag mitt sista prov på gymnasiet. Att jag har diverse övriga uppgifter osv kvar efter det skiter jag i för tillfället, för detta fysikprov har jag haft ångest för ända sen jag började läsa fysik b, dvs ett helt år, och jag vill bara göra ett förjävla bra prov, sätta MVG i kursen och lägga fanskapet bakom mig.

Fet grej 2: CYPERN OM TIO DAGAR MED VÄRLDENS FINASTE GÄNG!


nvsp-brudarna minus lovisa och linnea, söt bild från första veckan av 2an
DEN 27E INTAR VI AYIA NAPA!

Fet grej 3: låten som gick på repeat i mina öron på gymmet idag;
David Guetta – Where Them Girls At (feat. Nicki Minaj & Flo Rida)

Fet grej 4: Det 1½ timmes långa samtalet i lördags natt som rensade luften mellan mig och en pöjk. Efter tre år så var det skönt att ha fått allt utrett samt att han tog på sig titeln "vidrig människa". På dansen idag, inför balen (vals och foxtrot),  fick vi sista wienervalsen och hade askul, KÄNNS BRA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0