Igår var jag gangster..

.. och struntade i att skriva klart min essä! Den skulle in idag, första lektionen, men heheh.. skrev klart den efter lunchen istället ;)))) BUSIG TJEJ

Nu har jag i alla fall vart och tränat, cirkelfys, och när jag kom in i lokalen så spelades "Lugna favoriter". Tack och lov hade damen som också körde på maskinerna inget emot att jag bytte till nåt mer up-tempo, för jag hade inte pallat träna när seriöst LUGNA FAVORITER spelades. Förstår inte varför den skivan ens är tillgänglig. Vem blir peppad av tryckarlåtar?

Justja, mat. Ska jag inta. Sen ikväll ska vi gå och kolla på Linnea när hon dansar för att sen sätta oss på en uteservering och planera Ayia Napa. Om precis en vecka har vi satt oss på planet, wohooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0