Krångel ska det va

Herregud. Igår önskade jag så hårt att jag inte tog på mig att göra bordsplaceringen på balen för oss. Ett gäng på 25 stycken. Efter att jag och Kerstin suttit och pillat med placeringen i några timmar igår så skickade vi in den till balkommitén, men sen får jag sms av en kille som tidigare igår sa att han inte skulle sitta med oss längre att han visst skulle det osv (vi hade alltså tagit bort honom ur placeringen och pusslat ihop det riktigt bra). Blev ett jäkla ståhej och smsade mellan en mängd olika personer igår kväll kan jag tala om. Nu tror jag dock att det börjar lösa sig. För inte fan sitter jag och gör en ny bordsplacering. Neh.

För övrigt kom jag hem vid ett idag. Och sov till nu.
Ska ta mig en promenix till polishuset nu och hämta ut mitt pass så jag kan åka till Cypern wohooo

tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0