Sista köttveckan

Nej, jag ska inte bli vegetarian.
Efter fredag är jag helt klar med allt skolarbete, woho!
Denna vecka består av kemislutprov, fysikslutprov, kemiredovisning och essäinlämning.
MEN SEN ÄR DET SLUT!!!!!! gör några till !!!!!!!!

Nu på morgonen cyklade jag till sjukhuset och tog sista vaccinsprutan mot hepatit A och B, känns tryggt att pysa iväg till Cypern nu i alla fall. Behöver inte oroa mig för att ha gulsot på balen, stabiiilt.



Ska väl dra mig mot skolan och äta lunch med några godingar eftersom jag 12.15 intar Älvkullens skrivsal för att bli testad på hela kemi B. Har jag pluggat mycket? Nej. Men hoppas att det är ett lätt prov och att slutprovet inte väger alltför tungt om det går åt skogen.

Jaarå. Det var lite sol förut. Men den försvann.

Skön låt: Pitbull feat. Ne-Yo, Afrojack & Nayer – Give Me Everything

HÄJ PÅ SÄJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0