Sjunde november.

Det enda som jag för tillfället kan gnälla lite över är min vikt. Förstår ni då hur bra jag har det?

Kör som vanligt en liten summering av helgen här, för mina trogna och intresserade (?) läsare. Fredag var det barnvaktade av tre pojkar, mutade med lite godis och ett avsnitt av pingvinerna från Madagaskar och lite ds-spel (typ gameboy) så var de i säng i rimlig tid. DOCK kom Kate och Steve hem strax innan nio. Där satt jag då. I myskläder och jäkligt opepp på att börja fixa mig för att ta vägen någonstans. Så blev en himlans lugn kväll med One Tree Hill.

Lördagen spenderades på Manly beach med Bagge, Essi och Victoria. Skönt liv. Styrde kosan hem och drog efter partyfix ner till Bagges vilda villa där förkrök med diverse shots och biljardskola ägde rum. Dålig kombination för övrigt. Missade sista bussen från Mosman Jn till stan så taxi till Kings Cross för $35 med en kineschaufför (underbar!) kirrades.






Det var fest osv, drunk as a saucepan, skönt umgänge. Drog ändå hem i rimlig tid för att det var så det blev.

Söndagen spenderades med Baggelito och Ellen på Balmoral beach, sen när vi skulle hugga in på vår lunch (en påse chips) kom regnet och åskan. Traskade hem i ösregnet och där stod Brandon parkerad utanför mitt hus när jag klafsade fram som en dränkt katt och med lortiga fötter. Lyckades få en saftig blåsa av mina flipflop också.



Mysigt avslut på helgen med gos och middag på en najs thairestaurang. Och nu har jag ätit en efterrätt med black rice. Asiater måste ju älska sitt himla ris.


Idag mötte jag upp Brandon för ett snabbt dopp vid Balmoral efter min rimliga tupplur på två timmar. Har lite ont i halsen. Om nio dagar har jag varit här i fyra månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0