Snabbt inlägg.

Tänkte bara berömma mig själv lite snabbt här medan jag väntar på att Bagge ska komma med sin vita pärla och rädda mig ur min tristess denna regniga torsdagmorgon med en tur till Warringah Mall.

Kate åkte till flygplatsen kl 7 imorse för att hämta upp Steve.
De kom tillbaka 1 timma och 45 minuter senare. Då hade mästerau-pairen Mikaela:
- lagat pannkakor samt fattiga riddare till tre hungriga pojkar, samt serverat juice och vitaminer
- klätt på Sam
- lagt fram kläder åt Oscar
- borstat Sams tänder
- gjort luncher; 2 x (tonfiskmacka, chokladkex, salta kex, fixat äppelklyftor, morotsstavar, vattenflaska, juicebox)
- packat Oscars väska
- städat köket (diskat stekpannor, staplat disk, torkat bord, spis, bänkar osv)
- bäddat tre sängar
- samlat ihop tvätt
- tömt diskmaskinen
- hetsat på alla tre så att de när Kate och Steve anlände var redo att åka till skolan.

Wohoo. Jag är grym tamejfan.

Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0