Trött tisdag.

Fick en långhelg pga att mina värdföräldrar tyckte jag skulle vila eftersom jag vart förkyld rätt länge nu. Skulle säkert var friskare idag om jag sov mer under helgen, men alltså.. helg ju. Trött idag i alla fall. Opepp på att jobba även.



Efter ett brutalt påhopp av min värdmamma var det helt underbart att få klättra upp i Brandons bil på fredagkvällen och susa iväg till Cronulla. Lördagen inleddes med en frukost vid stranden tillsammans med B, hans pappa och styvmamma. Sen blev det även besök hos nån släkting och gudvetvad, hälsade på en himla massa folk i alla fall. Därefter mötte vi upp lilla Anna som tagit sig till Cronulla med tåg. Lewis och Tom anslöt och den stora hinken med kvällens dryck finslipades innan det var dags att kravla sig in i bilarna och styra kosan mot Boat Harbour - stranden man bara kan åka till med en fyrhjulsdriven bil (ni vet där jag fick köra B's bil).

En jäkla massa alkohol och juice i en 33liters himla hink.

"Sitt så normalt ni bara kan så det ser ut som att ni sitter på säten".


Lewis hade dragit på sig de minsta badbrallorna man kan tänka sig.

Som ni ser - inga säten.
(Oroa er inte, mamma o pappa, vi åkte bara i denna bil på stranden - inte på vägen till stranden)

Efter några timmars strandhäng och musikpumpande åkte vi tillbaka till Brandons lägenhet och det dröjde inte länge förrän festen var i full gång. Mycket tack vare hinken skulle jag tro.

Vi åkte till en klubb i Gymea där de spelade gammal musik, och det var faktiskt himla kul.
Tror dock att vi sänkte medelåldern.

Röjde där rätt länge innan vi till slut ramlade in hos Brandon igen hela högen.

Upp tidigt för ännu en frukost med B's familj (denna gång även syster och systers pojkvän). Sammanlagt cirka 6 timmar sömn på två nätter - huvudet snurrade. Sen blev det en tripp till en strand med lite klippor och sånt innan de två svenska flickorna satte sig på tåget hem i regnet.




Måndagen innebar chill för min del. Sovmorgon och sen häng hos Anna hela dagen. Tjejsnack, tonfisk, Eclipse, scrabble och basket. Sen kom Brandon och vi tog en tur till stranden och bara chillidillade. Sen drog vi hem till mig, bytte om (han kom direkt från jobbet och jag direkt från en såsardag=ofräsch) och åkte till Warringah Mall för att kolla in Breaking Dawn part 1. Mysigt.

Men innan vi åkte dit lyckades jag spräcka mina favoritälsklingsbästabyxor när jag skulle klättra upp i Brandons bil. Fan inte okej alltså. Stege eller pall skulle jag se som en investering där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0