Jättemånga dagar.

Dagarna flyter på här i Mosman.

I torsdagskväll tog jag, Bagge och Anna bussen in till stora stan och strosade runt lite och intog diverse drycker.



(jag drack inte öl)



Fredagskvällen spenderades i Cronulla och likaså lördagen innan jag och Anna satte oss, efter en lunch vid vattnet och en gratis glass, på tåget hemåt. Utgångspepp på Cowles rd innan det med höga klackar bars av till the Ivy. Lyckades med kvällens mål att få en drink innan vi tog taxi till Kings Cross där vi röjde till fet musik på SoHo.

Hade glömt släcka lampan i mitt rum och detta var vad vi fann i mitt rum:
- tre uppochnedvända kackerlackor, fortfarande levande
- en rättvänd och levande kackerlacka
- en underlig spindel på väggen
- en stor huntsmanspindel i en påse

Jag ska aldrig mer glömma lampan tänd.

Söndagen spenderades med Brandon, och sen slocknade jag kl 19. Vaknde dock till vid midnatt och ringde pappa (fars dag ju!).



I måndags var det rimliga 38 grader utomhus, klockan åtta på kvällen! Vindarna var asvarma och det var som en vägg slog emot en när man gick ut. Galet. Sen kom Brandon och tog med mig till Manly och bjöd på glass och försökte lära mig åka skateboard. Hans omdöme: "You suck!".

Tisdagen trodde vi var varm, men 22 grader visade den stora skylten nere vid Balmoral. Fast det är inte så kallt om man tänker efter. Men ändå.


Vi såg en man som fiskade fast man inte fick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0