Finn fem fel.



Rätta svar:
1. Jag har inte internationellt körkort.
2. Jag har inte ens svenskt körkort.
3. Ratten sitter på fel sida och alla speglar blir helt fel och allt är förvirrande.
4. Vänstertrafik.
5. Jag körde den här massiva jeepen.

Mamma & pappa; jag körde på private property vilket tydligen innebär att inga regler gäller, så det var  lugnt att svenska brudar utan körkort körde runt i sanden med stora jeepar. (Ty de enda tillåtna bilarna på området var 4-hjulsdrivna, smått panik när jag fick möte på den lilla vägen, men det gick fint.)

Brandon överraskade mig med att låta mig köra en snutt på en liten väg och så fram till stranden. Jag hade tydligen lyst upp och kastat mig ur passagerarsätet när han stannade bilen och sa att jag fick köra om jag ville. Hans reaktion ".. don't be too keen!". Hehe. Kände mig i alla fall ashäftig, när jag susade fram och körde upp på sanddyner. I 10 km/h.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0