Hallå. Du är sexig. Puss. Snygg. Ja. Nej.

Det är vad Brandon kan när det kommer till svenska.

En liten parentes. Han kan även ordet "fitta", eftersom jag fullkomligt bröt ihop när han på vår tredje dejt säger "I love fetta, fetta is really good osv" , dvs fetaost. Och med lite dialekt är fetta = fitta. Var ju tvungen att förklara mitt skrattanfall. Men kände inte att ordet skulle göra den bästa av rubriker. Slut på parentes.



Mh ja, blek tjej. Kan tala om att solen är skitstark.
Jag är numera "the lobster". För vet inte om de har kräftor här, eh.. så hummer dårå.
Men det berodde på att min spf30 blev kvar i mitt rum i Mosman när jag åkte till Cronulla.
Note to self: glöm aldrig solskyddsfaktor igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0