Sockerjunkie.

När jag gick hem med Max (9) och Sam (4) från skolan häromdagen gick vi förbi ett bageri/konditori som hade sin stora glasdisk nästan precis vid den stora öppna dörren som vette ut mot trottoaren vi traskade på. Sam kastar sig in och slänger sig på glasdisken och klättrar på den, helt seriöst klamrar sig fast vid glasdisken och hänger på den för att det var fullt av godsaker innanför glaset. Jag började ju asgarva såklart, en liten pojke som klamrar sig fast för glatta livet på en glasdisk är en jäkligt kul syn kan jag lova, och skrattandes fick jag lyfta bort Sam (som gjorde dreglande ljud) och be om ursäkt till den lilla tanten i kassan.

Apropå sockerjunkie så måste jag ut och gå. Hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0