Vilken jäkla helg.

Mysig fredagkväll med B och även en himla mysig lördag. Glad tjej.

Lördagkväll började med lite chill här hemma i huset med mina favoritbruttor Anna och Bagge (som äntligen är tillbaka i Sydney!) och tre riktigt goa tyska tjejer. Som vanligt blev jag ordentligt på lyset av min vinflarra och det hjälpte ju inte direkt att när vi kom till stan och mötte upp B och hans polare så fick jag drink på shot på drink på shot serverat. Herregud. Då tyckte jag att "fan va najs!!!", idag - inte så najs. Har spytt hela dagen, 7 gånger för att vara exakt, och det är jättesynd om mig.











Vad var det värsta? Förutom det mystiska äpplet - förmodligen att Brandons kompis såg mig sitta inne på toan och hulka endast iklädd ett par små trosor imorse. Efter en blick på mitt ansikte lite senare fick jag höra "You look like shit", jo tack jag vet.
Det bästa då? Brandon, brudarnas återkomst, och såklart allt det roliga! Dock vet jag inte om det är värt att ligga en hel dag i sängen, springa upp och spy med jämna mellanrum samt ett sprängande huvud för en utekväll.

Nu mår jag illa bara av att se folks helgbilder på facebook, all alkohol liksom. Galet. Nej, har väl lärt mig min läxa. Ska inte säga "jag ska aldrig dricka igen", men är fan inte alls lockad till att någonsin korka upp en vinflaska igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0