Anna 20 år.

Efter att ha lurat i den stackars tösabiten att hennes sista kväll som tonåring skulle spenderas på ett kafé dit vi skulle ta oss utan bil var hon rätt bitter. Men, med en överraskningsutgång på schemat samt en lista med spännande uppdrag ändrades humöret och vi begav oss ut i natten.
































Knappt tre timmars sömn blev det innan det var dags att kliva upp och göra pojkarna redo för skolan. Ojojoj. Sen löpte jag ner till Baggelitos the O.C.-hus där vi började förbereda. Medans jag fixade det sista samt tvingades lyssna på tv-fixar-killens videoklipp med pruttljud (jättekonstigt) kidnappade Bagge vår nyblivna 20-åring.





Totalvärt och trots att vi alla var lite trötta så hoppas jag att Anna var nöjd med dagen!

Kommentarer
Postat av: Anna aka 20 ÅRINGEN!!!!

Nöjd?? NÖJD???? Jag var helt himla TOKGLAD! Pusss min fina fina vän!!

2011-09-21 @ 08:42:30
URL: http://annastralia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0