Då var helgen slut.

Det bästa sättet att spendera en fredagkväll på är utan tvekan att spendera den med en snygg aussie kille som säger söta saker och får en garva hysteriskt och sa jag att han är SNYGG?!

Precis när regndropparna började falla i Mosman på lördageftermiddagen mötte jag upp Bagge och vi tog oss efter  viss förvirring till rätt busshållsplats. Efter lite buss och lite tåg och tågbyte och biltur hamnade vi till slut i vår slutdestination - Pearl Beach. En håla tydligen. Men Annas familjs holiday house var stort och fint och det blev en mysig lördagkväll. Som vanligt somnade vi framför en film (är det tantvarning eller är vi bara allmänt trötta?) på kvällen, dock hade vi kört ett parti scrabble precis innan så våra hjärnor kanske var lite trötta efter att ha försökt komma på bra engelska ord (mina bästa ord: wee, nude, root - mogen tjej?), innan vi släpade oss i säng. Söndagen spenderades i soffläge framför tvn och en massa ägg åts.

Baggelito och jag färdades hemåt och jag landade åter på Bradleys head rd strax efter sju. Intog korv och mer ägg innan jag drog på ungefär femton avsnitt av One Tree Hill. När jag fastnat för en serie - då köttar jag. Avslappnande helg, men det behövdes. För hej, nu har två veckors lov för pojkarna precis börjat, busy busy.

Hm ah. En bild från tåget. Tänkte bara ah. Ifall att ni kopplar liksom. (KÄRLEK)




Kommentarer
Postat av: Bagge

Grym helg - grym kärleksbild! Ses om några timmar för en saftig morgonpromme. Puss på dig!

2011-09-26 @ 16:26:50
URL: http://cbagge.blogg.se/
Postat av: Petra

Snygga skor!

2011-09-27 @ 15:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0