Helg var det.

Helgen är den bästa tiden. Jag älskar helg.

I fredags var det röj i city. När fem svenska brudar går lösa på stan med en varsin vinflaska och diverse övriga alkoholhaltiga drycker i blodet går ingen säker. Eller nåt. Det mesta hände om man säger så.

Kvällens bästa: Bagge med sina "HUNDRA SEKUNDER!!!!!" samt sina prutarskills (ja, det går att pruta ned priset hos en taxi med taxameter!)




Lördagen spenderades, efter världens godaste brunch med två Mosman-godingar, med min snygga surfare.




Och på söndagen drog vi till en svensk picknick i Royal botanic gardens. Åt mer än jag minglade. Fan trött på au pair-tjafset nu. Inga problem att lyssna på kul saker från folk man känner, men orkar liksom inte tragglet "mina dagar .. blabla.. jag jobbar så ... blabla .. mina barn.. blabla" som alltid blir när man träffar en ny au pair. Är jag taskig eller? Hängde mest med ett gäng svenska gossar som vi träffade ute i fredags.





Sen gick jag hem och åt choklad och kakor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0