yucky jelly och ett gött liv

Jag kunde ta ljudet av en kräksjuk sexåring när jag åt mina köttbullar för ett tag sen. Men jag kan inte ta jelly. Funkar inte. Dallrigt gelatinproppat konstgjort blaj. Som ungarna älskar att äta. Eller snarare svälja. Förutom Oscar, som ljudligt geggar runt äcklet i munnen. När jag sitter bredvid och försöker koncentrera mig på jordgubbarna. Sinnes. Eller "faaaar ooouut" som B skulle säga.

Skön helg btw.
Fredag - filmkväll (sova-i-soffan-kväll) med alldeles för många paket timtams och två underbara brudar. Lördag - frukost i solen at 12 Cowles rd, kalasförberedelser, sen bio (The Change-up) med prins B. Söndag - fet frulle på Avenue rd café med B och sen skönt häng på beachen med godingarna och strips.

Nu: mörk choklad samt filmen No strings attached. Dock hackar den (himla hyrfilmsskit), så drar nog på ett avsnitt One Tree Hill innan jag sluter mina ögon för ikväll.

Kan endast beskriva det här med två ord: GÖTT LIV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0